söndag 24 augusti 2014

utställning

Bild av Marie Johansson

Till och med den 31/8 pågår en utställning med mina och Elisabet Janssons verk på Bagarstugan i Kumla. Hon har skrivit så bra om det så jag väljer att länka till henne.

I am having an exhibition together with a friend, Elisabet Jansson. She colors wool and silk and linnen with natural material and make beautiful things. I have experimented with different tubes, for example caviar tubes, and turned them inside out and made different types of bindings with them.  Follow the link above and you´ll see. 

4 kommentarer:

  1. Det står olika slutdatum på era sidor. Vilket gäller? Hinner jag dit?
    hälsningar Karin i Kramfors

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karin,
      Oj vilken miss, jag ändrar datum på min sida. Utställningen pågår till den 31 augusti.
      Lena

      Radera
  2. Very interesting and very nice work Lena!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Jacec. I try different materials and see what I can do with it.

      Radera