söndag 1 september 2013

Boklådekurs i Osvalla

Se mer på instagram... http://instagram.com/lenahallzon#


 Här är det produktion av boklådor som gäller. 
I had a book case workshop in my studio.

                                   


Förra sommaren gick hon en sommarkurs med mig på Kävesta folkhögskola och fick chansen att klistermarmorera. Kul att se att papperen används och att hon fortsatt med detta. 

Last summer she went to a book workshop that I hold on Kävesta folkhigh school, just outside Örebro. I am glad to see that she continue to make books and use her own lovely paste marbled paper, that she learned to do on the workshop I just mentioned.

                                   
                       
                       

                    Det bästa med att hålla kurs är att se när människor är nöjda och glada när de går hem.





                                                            

                                                    
                                                     Limma, limma och så lite tyngder.....

2 kommentarer:

  1. Hej Lena! Å, vad jag blir sugen på att gå kurs hos dej! Planerar du nåt under hösten o vintern?
    hälsningar Karin i Kramfors

    SvaraRadera
  2. Hej Karin,
    Jag har några inplanerade. Skicka din mejladress till boklena@hotmail.se, så lägger jag in dig på min mejllista så att du får info om kurser framöver. Hoppas allt är bra med dit!
    Lena

    SvaraRadera