tisdag 1 januari 2013

Ni som inte besökt min gamla blogg kan kika in där här.



Vid lucia var jag två dagar på konstfördjupningslinjen och två dagar på recyclelinjen på Eskilstuna folkhögskola. De fick göra lite olika saker, på konstfördjupningen fick de klistermarmorera och göra sig var sin bok. Några var väldigt produktiva och gjorde fler. 

I had workshops at a folk high school and they paste marbled and made their own books.










Så var jag på recycle linjen, där fick de häfta med häftlåda och göra återbruksböcker. 




I also had two days at a recycle study and they made books out of "trash".














Tillbaka i verkstaden var det kallt , stökigt och full aktivitet. Spiscenter från Örebro var där och det murades upp en kamin.
Back at my workshop all was a mess and workers were there and put up a fireplace.


 Det skulle se bättre ut om pressen stod ytterst i hörnet...hm, får prata med familjen om det.

Min man fick syn på ett par annonser på blocket. Vi slog till och köpte i stort sett hela inredningen... jag återkommer om hur det blev är för trött nu.

My husband found a notice about some things for sale....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar